måndag 22 oktober 2012

Guttenmörgen

Gofmörgon!

Är just nu på jobbet. Fick för mig att jag började 11 idag men jag börjar om 45minuter istället haha. Typiskt mig. Är typ sjuk också eller nåt. Känns som att jag har feber och är sjuuuuuukt trött. Om jag lutar mig nu på bordet så kommer jag däcka hårt. Nåt står inte rätt till om man säger som så. Aja skitsamma.

I fredags blev det fest som sagt. Och efterfest till halv 8 på morgonen. Jag hade jävligt kul för en gångs skull :)

Finmiddag med Kebbe och Kicken haha ;)


Förfest

Efterfest
Efterfest

Dafuq? efterfest iaf haha

Efterfest

Lördag = Bazzade

Lördag = dregla över Saade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi