torsdag 25 oktober 2012

Nu = städa

Hejsan!


Är hemma ifrån jobbet idag också. Lika bra så att jag kan varva ner lite och förhoppningsvis bli piggare = ge mer i jobbet = as bra. Haha. Iallafall så har jag varit en sväng på stan för jag behövde köpa antennkabel + coaxialkabel. Ska försöka fixa till alla kablar osv så att det inte ser ut som hejkomochhjälp mig i tvrummet.

Känns underbart att jag fått lön. Fick tillbaka mina semesterpengar så jag fick en heeeelt ok lön denna gång. Och denna gång ska jag försöka att inte köpa så jävla mycket kläder och skor, utan lägga mer pengar på inredning. 

Lägenheten vi bor i nu trivs jag jätte bra i. Gillar speciellt tvrummet. Det är en perfekt storlek, ljus och rätt stora fönster. Skulle mer än gärna vilja riva ner garderoben som finns här men den ingår i lägenheten så det får jag inte haha. Men annars så :) Men vi håller på att leta lägenhet fortfarande. Är ute efter en större 2a eller 3a centralt. Hittade en jätte fin nyss men den kostar 7siffrigt och den summa pengar var den inte värd.. synd.

Ska leta runt lite på ikea så att jag VET vad jag ska köpa då jag är där. Har alltid farit dit utan en susning om vad jag är ute efter och det slutar aldrig bra haha.

Nej nu ska jag fortsätta städa.. orkar inte.. men någon måste göra det.


mm typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi