måndag 12 november 2012

frågor och svar

Hej!


Är just nu på jobbet och halvsover som vanligt haha. Men det går bra idag ändå. Sålde 2 avtal på 2 samtal haha. Det är det bästa som kan hända på morgonen för då får man mer energi ;)

Såg att jag fått lite frågor som jag tänkte svara på. Kom ni ihåg då jag skrev att ni fick prata med mig om era problem osv? Jag har svarat på dom flesta och vissa skulle jag vilja ta upp här i bloggen och det är därför jag inte svarat på vissa. Men jag ska ta tag i det snart. Ska börja med att prata om otrohet till lunch. Så dyk gärna förbi strax så kommer nog inlägget ha kommit upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi