måndag 12 november 2012

svar.

Alltså jag skulle bli såååååhäääär glad om du svarade på denna kommentaren nu.
Jag mår ganska dåligt just nu..Är inne i en sådan här "depp period". Jag känner att mina kompisar typ inte bryr sig om mig riktigt. Eller helt ärligt tycker inte jag om mina kompisar riktigt. Jag gillar inte min skola heller vilket gör det väldigt svårt. Vad tycker du jag kan göra för att liksom kunna umgås med mina...vänner? Jag orkar inte fråga dem om man kan träffas eller något för det känns bara som att dem typ inte vill. Och ja..Dem brukar inte fråga mig heller om jag typ vill träffas.. ÅÅÅH, jag orkar inte förklara. Kan du snälla bara ge mig lite feedback? Allting rasar ihop.


Om du inte tycker om dina vänner och inte din skola så kanske du ska börja tänka på att byta skola? Skulle mer än gärna vilja knäppa mina fingrar så blir allt okej för dig, men jag är bara realistisk. Eller byt vänner?

Jag har själv varit deprimerad då jag var yngre. Det kändes som att ingen brydde sig. Men vet du vad? Det är bara i ditt huvud. Nu vet jag inte hur dina vänner är, men dom bryr sig säkert. Vet dom ens om att du mår dåligt? Jag tror inte det. Det du skulle kunna göra är att förklara för dom att du inte mår riktigt bra just nu och att det är därför du är som du är. Nere, deprimerad, skrattar inte lika mycket osv. Det är jätte viktigt att du pratar om dessa saker! jätte viktigt. Om jag hade gjort det så hade det inte tagit mig åååååår för att må bra. Och då menar jag inte att du ska behöva prata med dina vänner om du nu inte vill. Men gå till en psykolog! Det är mitt bästa tips till dig.

Ta hand om dig nu! Massa kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi