måndag 12 november 2012

gränsen för otrohet?

Hej angelica!
var går gränsen för otrohet för dig? jag minns att du hade skrivit ett inlägg om det här tidigare men jag hittar det inte. Min kille flörtar med tjejer varje gång han går ut och dricker. Han kollar på porr. Och jag kollade igenom min killes mobil och såg att han sex smsar med massa tjejer vad tycker du om det?!! jag blev otroligt ledsen men jag vågar inte säga nått till honom eftersom då kommer han ignorera det samtalsämne och bli arg för att jag kollade igenom hans mobil.. Men vem kan låta bli det då det kommer upp ett sms där det står -åå du är så jävla sexig-??

Hej!
Ja det stämmer bra att jag skrivit ett ganska långt inlägg på otrohet för ett väldigt bra tag sedan. Jag hittar det inte heller, men eftersom jag har samma synpunkt på det så kan jag dra upp det igen ;) Jag har två "gränser" för otrohet. En förlåtlig och en oförlåtlig. Kyss och hångel är förlåtligt (om det nu inte händer en andra gång förstås och pojkvännen måste ha den bästa jävla anledningen till varför det hände), sex är oförlåtligt. Flörta tycker jag att man får göra. Jag flörtar hela tiden, men man kan försöka göra det på ett snyggt sätt. Det är inte så att jag håller på och klänger på massa killar, absolut inte. För flörtande ser jag bara som en rolig oskyldig grej. Sen ett bra ordspråk är "otrohet är då man gör något med någon annan som man inte skulle gjort om pojk/flickvänner är med" det stämmer också in. Så det där med att din pojkvän sex smsar med andra tjejer är absolut inte okej. Skulle han sex smsat då du var med? nej knappast. Bara för någon dag sedan så var det en kille som skickade en bild på sin kuk och skrev massa snuskiga saker och jag fick panik. Raderade hååårt. Bara för respekt mot min pojkvän. Skulle ALDRIG falla mig in att sex smsa med andra killar. Aldrig. Så prata med din pojkvän och säg typ "förlåt för att jag kollade igenom din mobil, men jag kunde inte låta bli då det stod såhär *blabla* men VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED????" typ ;) och nej det var väl inte så smart att kolla igenom hans mobil. Klart att man är sugen på att göra det. Det är nog alla. Men det är respektlöst att göra det. Varför JAG inte har gjort det är för att.. ja.. man kan hitta saker man inte vill veta. Som du nu gjorde.

Sen det där med att han kollar på porr gör väl inget? eller? Fattar inte det där med flickvänner som förbjuder sina pojkvänner att kolla på porr :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi