måndag 24 januari 2011

110124 - Chailatte är mumsigt

Shulululu ladies and ladies friends!

Kom nyss hem ifrån en promenad med hunden. Det är grymt skönt ute idag! Plus grader. Så jag slapp täckbyxor och fet jackan iallafall ;) jag vill träna ikväll, så jag hoppas att tres slutar relativt tidigt så att vi hinner träna :) Annars får vi kanske ta det imorgon.

Imorse så ringde Tusse mig och sa att det var en person på arbetsförmedlingen som pratade om visum och sånt. Och hon hann inte dit så hon frågade om jag kunde fara dit och prata med personen. Då jag väl var där så var det en tjej som satt och prata med personen och hahaha, det var Tusse xD lite paff jag blev. "vafan gör du här? jag skulle ju prata med hon?" men hon trodde att jag inte kunde (för jag sa att jag kanske inte skulle hinna) så hon gick dit istället hahah. Så vi tog en fika på stan istället. Drack as god chailatte och snackade om Alanya.

Jennie (syrrans kompis) ska komma hit snart och då ska vi (jag,jennie och syrran) sätta oss ner och prata om Alanya också. Vi ska kolla på resor och boende. Dom ska ju ner till sommaren, och jag hoppas att dom kan bo hos oss. Annars vet jag ett jätte billigt ställe dom kan bo på :) Mina föräldrar och deras vänner ska också komma ner. Jag vet jätte många som ska komma ner till Alanya i år! Fyfan vad roligt det kommer att bli!!!
coola grappar

min födelsedag

Hoppas verkligen att detta killgäng kommer i år igen!
för dom var..totally awesome!!

Jag och min frisör Alex!
Han har öppnat upp en egen salong i år :)
as bra för mig och tusse ;)

3 kommentarer:

  1. du har väl inte glömt bort rasist frågan?
    i frågestunden

    SvaraRadera
  2. Hej, du värkar vara en grym tjej! :D har kollat på en massa roliga videor på youtube på dej^^

    SvaraRadera
  3. hey angelica :) jeg skal være i alanya over 1 mnd, kunne du hjulpet meg med et sted å bo som er fint og ikke så dyrt? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi