måndag 27 juni 2011

110627 - Godermorgon

Men hallådär mina bönor!

Vaknade för ett litet tag sedan. Jag vet inte vad det är med Alanya men min mage mår då fan inte bra här, och har aldrig gjort. Tänkte först att det kan vara alkoholen men jag har inte druckit alkohol på två dagar nu? hmm. Och jag har inte ätit typ mjöl eller något. Blir lite ledsen i ögat ju.

Ikväll blir det fest som vanligt. Är inte pepp nånstans, men jag ska lyssna på lite sköna festlåtar nu så kanske jag blir pepp. Vet inte ens vad jag ska ha på mig idag. Har ju haft mina kläder tusen ggr. Funderade på att dra in till Harbour och leta efter en ny klänning, men det orkar jag inte. Eller min mage orkar inte rättare sagt. Vill så gärna köpa en svart tight klänning med djuup uringning. Den är sjukt sexig! Men då kom jag på att jag har världens fulaste flagning på brösten hahahah. Så den kan jag ändå inte använda ikväll.

Måste gå in på iheartthis för att få lite inspiration till ikväll känner jag.

Btw så såg jag en kommentar på Tusses blogg om att vi skulle fota några snygga alanyaboys ;) kanske vi ska ta och göra det ikväll? finns faktiskt massa fina killar här. Dock är dom flesta svin men vafan.

hahahahha jag döör <3
min syster igår då vi skypade ;) fett söt.

2 kommentarer:

  1. Hejhejhej ! ;D
    Jag vill såJÄVLA mycket att du ska ta kort på dina piercingar (tungan,naveln?) ja,vart fresen du nu har dem.
    Hade varit skit kul, och så hade de också varit kul om du berättade hur de kom sig att du ville ha just där och hur gammal du var när du tog dem och hur ont de gjorde..osvosvosv.
    Snälla..görde så fort du har tid !Och snälla glöm inte av de nu ! ;)
    Hade blivit så himmla glad om du gjorde de,överlycklig ! :D:D:D

    HA DE SVINBRA ALANYABITCH !
    haha,skoja nej men ha dde göttans och uppfyll min dröm så gott de går,keeeeeeeeeeeeep it up ! <3

    SvaraRadera
  2. jag tror du har ont i magen för du inte har ätigt någon cheesburgare;)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi