tisdag 28 juni 2011

110628 - yay

Hey bitches sötnosaaaarrrr :) whats up yo?

Vaknade runt 1 tiden av att solen stekte på mig. Efter jobbet så tog jag min chipspåse+mp3 och la mig ute på balkongen. Det var myyysigt. I vilket fall så hade jag grymt roligt igår! Varför? Jo för att jag fick jobba med Musse. Han är bäst bäst bäst. Tack till min chef som bytte ut memo till musse i baren! ;)

Idag blir det jobb som vanligt. Om jag ska vara ärlig så vill jag bara spy på allt som har med fester att göra. Jag skulle vilja vila i EN vecka, sen jävlar är jag på G igen. Min chef frågar varför jag inte är så crazy längre. Jo kanske för att jag fått en hjärnskakning + fetaste förkyldningen och inte får VILA???? haha.

Hoppas ni njuter av sommaren iallafall :) jag hinner liksom inte göra det. Skulle lätt vilja sluta jobba och bara njuta av alanya. Men det går icket.

Nu lite bilder :)


Jag och weirdo som jag hatälskar.

försökte sälja lite rosor. Gick väl sådär haha.

hahahahah han är crazy med K.. på riktigt.

min bar mannen.. min bar.


körde hem full...fast ne.

Jag och Metin :)

Ros-killen haha

Happyland! <3
massa egopics igår haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi