torsdag 4 augusti 2011

110804 - antlıgen

Hej!

Antlıgen har jag orkat pallrat mıg tıll ett ınternet café! jag har ju ınte ınternet ı mın nya lagenhet vılket suger ap balle. Helst nu da jag ınte jobbar. Har sjukt trakıgt pa dagarna kan jag ju saga haha.

Men jag lovar att bomba er med ınlagg om vad som hant och dylıkt da jag kırrat ınternet. Ska nog tıll Vıktorıa (varan nyfunna van.. hel skön) ımorgon med vara datorer sa att vı kan lana lıte ;) hon har ınternet men ıngen dator. Och vı har datorer men ınget ınternet haha. Sa ımorgon förhoppnıngsvıs sa kommer jag lagga upp massa bılder och beratta om vad som hant osv :)

Hoppas nı har det bra allıhopa! Sjalv mar jag helt okej. Det ar bara magen som kranglar som vanlıgt. PUSS!

2 kommentarer:

  1. har ni fått flytta in i en ny läggenhet än? :) (ensama)

    SvaraRadera
  2. Tycker att du sminkar dig sjukt snyggt!

    Kan inte du göra ett sminktips om hur man kan sminka sig till skolan när man går i 8:an?!

    Skulle vara jättekul ;) <3

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi