fredag 12 augusti 2011

Mobil bloggar :)

Hej mina solstrålar!

Just nu bloggar jag ifrån iphonen för en gångs skull. Hatar det egentligen men jag tycker så synd om er eftersom jag ej har uppdaterat på länge. Har fortfarande inte internet i lägenheten och det är jävligt drygt att skriva ifrån ett turkiskt tangentbord.

Sitte iallafall just nu på kervans och dricker en god ice chai latte med Tusse. Värmen är outhärdig så vi sitter i skuggan och njuter ;) det ser ut att bli regn snart och det hoppas jag som fan! Det är så himla kvavt. Snart ska vi fönstershoppa ;) har inga pengar kvar så jag får njuta av att bara kolla. Men jag hoppas att jag får min lön snart annars vet jag inte vad jag gör.

Angående lägenheten så bor vi tillsammans med en annan turk. Men han är aldrig hemma så det är riktigt skönt. Vi har en pool utanför också. Den är såpass nära att man kan hoppa ifrån balkongen ;) ikväll blir det nog utgång. Vet dock inte om det blir alkohol med i bilden men det ser vi väl :) har tagit det relativt lugnt senaste tiden så jag är lite stolt över mig själv ;) hehe.

Men nu vill Tusse dra vidare. Hoppas ni har det bra i Sverige! Även fast vädret är fucked up. Puss på er!

Ps! Snart kommer de bästa och hälsar på! Om en vecka. Längtar som fan :D

5 kommentarer:

  1. hvem bor ni tilsammans med? :-)hva heter han?

    SvaraRadera
  2. vi vill ha mer uppdateringar angelica! mer!

    SvaraRadera
  3. När kommer du hem till sverige? :)
    eller ska du bo där hela året eller? :D
    SVARA GÄRNA!!!!!!!!!
    din blooooogg äger FETT!

    SvaraRadera
  4. lägg upp EN JÄVLA massa bilder nu, är så sugen på att se hur de är i alanya, de va inte länge sedan jagvar där, älskar stället, OCH de var min första gång där i sommar :D

    SvaraRadera
  5. Hej, har inget med texten att göra men kan inte du göra en tävling på din blogg :) om att vinna en one piece :) thihihi :))))

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi