måndag 3 oktober 2011

111003 - DRYYYGT

Ååh jag är så stressad! O har inte skickat flygbiljetterna ÄN och jag far liksom om två dagar??? hur har han tänkt att jag ska hinna boka tågbiljetter? ingen aning. Hatar att turkar ska göra allt i sista minuten. Vi ser väl om resan ens blir av. Känns drygt att behöva stressa och skit. Men ändå känns det dumt att inte fara då han bokat allt i paris osv.

Jaja vi ser väl :) ska äta mig fet nu. PUSS

Btw så längtar jag till Halloween. Jag blir nog en vampyr igen. Det var kul.
Stora pattar hade jag på den tiden också. Kan ni komma tillbaka eller? :S:S:S

1 kommentar:

  1. Jag funderar på att vara det med, vart har du köpt "the fangs"?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi